آماده باش در خوزستان به علت شرایط جوی، انتظار بارش فراگیر و حجیم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان اعلام نمود: پیرو اخطاریه اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص تقویت سامانه بارشی از روز جمعه دوم آذر تا روز دوشنبه پنج آذر، وقوع بارش های فراگیر و حجیم در اکثر نقاط استان و همراه بودن بارش ها با رعدوبرق، تندباد لحظه ای، وزش بادهای قابل ملاحظه تا نسبتا شدید و احتمال تگرگ و انتظار بیشترین حجم بارش ها در مناطق شمال، شمال شرق، ارتفاعات و به صورت نقطه ای در برخی نقاط جنوبی و پیش بینی اوج بارش ها در اواخروقت جمعه و اواخر وقت شنبه (2 و 3 آذر 97) و در ارتفاعات به صورت برف قابل پیش بینی است.

آماده باش در خوزستان به علت شرایط جوی، انتظار بارش فراگیر و حجیم

در اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان آمده است: با توجه به حجم بارش ها انتظار آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها و پیش بینی مواج و طوفانی بودن شمال خلیج فارس در ایام مذکور می رود.

در این اطلاعیه تاکید شده است: بنا به تاکید و دستور استاندار به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان مبنی بر حضور مدیران عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، فرمانداران، شهرداران، بخشداران، دهیاران و سایر دستگاه های مرتبط و مورد احتیاج در محل کار در ایام مذکور، مقتضی است کلیه اعضا در محل فعالیت از روز جمعه 2 آذر 97 تا زمان اعلام عادی شدن اوضاع جوی حضور داشته باشند و محل خدمت خود را بدون هماهنگی و موافقت ستاد مدیریت بحران استان ترک نکنند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6912

به "آماده باش در خوزستان به علت شرایط جوی، انتظار بارش فراگیر و حجیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش در خوزستان به علت شرایط جوی، انتظار بارش فراگیر و حجیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید