سرپرست کاروان مسابقات پاراآسیایی جاکارتا: هدف، تثبیت صندلی چهارمی است

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست کاروان مسابقات پاراآسیایی جاکارتا با تاکید بر شانس بالای مدال آوری ورزشکاران ایرانی در جاکارتا از تثبیت صندلی چهارمی ایران در مسابقات پاراآسیایی اطلاع داد.

سرپرست کاروان مسابقات پاراآسیایی جاکارتا: هدف، تثبیت صندلی چهارمی است

هادی رضایی در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص ورزشکاران خراسانی حاضر در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اظهارکرد: 21 نفر در قالب ورزشکار، مربی، همراه و داور از خراسان رضوی در کاروان پاراآسیایی ایران حضور دارند که 12 نفر در بخش اقایان و 9 نفر در بخش بانوان حضور دارند.

وی در خصوص شانس مدال آوری ورزشکاران خراسانی حاضر در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا بیان کرد: به جرات می توان گفت که تمامی ورزشکاران اعزامی به جاکارتا از شانس بالایی برای کسب مدال برخوردارند، زیرا کاروان پاراآسیایی ایثار بر مبنای مدال آوری انتخاب گردیده و هر ورزشکاری که در رنک مدال قرار داشته دعوت گردیده است. البته رشته بوچیا از این قاعده مستثنا است، زیرا به دلیل وجود معلولیت شدید در این رشته، با هدف ایجاد انگیزه و حمایت از این ورزشکاران برای مسابقات انتخاب گردیده اند.

سرپرست کاروان پاراآسیایی جاکارتا درخصوص صندلی ایران در رنک مدال آوری مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اعلام کرد: در مسابقات آسیایی سال های 2010 و 2014 در صندلی چهارم قرارگرفتیم. در جاکارتا نیز قصد داریم همین صندلی را حفظ کنیم. صندلی سومی دور از دسترس نیست ولی کمی سخت به نظر می رسد.

رییس هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی در رابطه با شانس کسب مدال در رشته های تیمی در مسابقات آسیایی یادآورشد: یکی از مشکلاتی که وجود دارد حذف فوتبال 5 نفره و 7 نفره در این سری از مسابقات است. ایران در دوره قبل در این دو رشته صاحب مدال شد. از سوی دیگر در بخش انفرادی مانند دوومیدانی، وزنه برداری و تیروکمان و در بخش تیمی مانند والیبال نشسته و بسکتبال در بخش اقایان شانس مدال طلا داریم.

وی اضافه کرد: همچنین در والیبال نشسته و بسکتبال در بخش بانوان نیز شانس نایب قهرمانی و سومی داریم. در ورزش ضمانتی برای کسب مدال طلا وجود ندارد. محمد دانشور قهرمان دوره قبل مسابقات آسیایی و حسن تفتیان با وجود هزینه های فراوان از کسب مدال بازماندند. بااین وجود ما از شانس بالایی برای کسب مدال برخورداریم هرچند در استان هیچ کمکی به ما نگردیده است.

رضایی توضیح داد: در والیبال نشسته جوان گرایی نموده و سه جوان 19 ساله را جایگزین قدمی های تیم نموده ایم. وزارت ورزش و جوانان نیز همانند ورزشکاران سالم ایران به پاراآسیایی ها به ازای مدال طلا 160 سکه بهارآزادی وعده داده گردیده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3232

به "سرپرست کاروان مسابقات پاراآسیایی جاکارتا: هدف، تثبیت صندلی چهارمی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست کاروان مسابقات پاراآسیایی جاکارتا: هدف، تثبیت صندلی چهارمی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید