فوتبال دنیا، ژوزه مورینیو: داور با اشتباهش آغاز بازی را برای ما سخت کرد، از شیوه بازی بازیکنانم شکایتی ندارم

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا - ژوزه مورینیو سومین باخت این فصل تیمش در لیگ برتر را به گردن داور انداخت و گفت از عملکرد شاگردانش ناراضی نیست.

فوتبال دنیا، ژوزه مورینیو: داور با اشتباهش آغاز بازی را برای ما سخت کرد، از شیوه بازی بازیکنانم شکایتی ندارم

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو پس از باخت 3 بر یک امروز (شنبه) تیمش در خانه وستهام به اشتباه داور مسابقه در تشخیص گل آفساید حریف در دقیقه پنجم بازی اشاره نمود و گفت: خب من فکر می کنم که برای تیمی که با جنگندگی پا به میدان می گذارد، خوردن گل در فاصله تنها پنج دقیقه پس از آغاز بازی، آغاز خوبی نیست. بازیکن حریف کمی در آفساید بود و شاید یاری داور آن را ندید و اشتباه کرد. در مورد گل دوم، ما می دانیم که آندری یارمولنکو بازیکنی چپ پاست و ما برای متوقف کردن شوت او به اندازه کافی جنگنده نبودیم. در نیمه دوم کمی طول کشید تا به خودمان بیاییم، اما این کار را کردیم و دروازه بان آنها چند موقعیت ما را به خوبی مهار کرد.

مورینیو ادامه داد: گل سوم از نظر ذهنی بازیکنان ما را نابود کرد، چون داور خطایی را که پیش از آن رخ داد، ندید. ما بعد از اینکه گل زدیم 20 دقیقه وقت داشتیم تا نتیجه بازی را تغییر دهیم، اما نتوانستیم چون روحیه بازیکنان از بین رفته بود.

آقای خاص همچنین گفت که از عملکرد عیسی دیوپ، بازیکن جوان حریف تحت تأثیر قرار گرفته است و گفت: تبریک به استعدادیاب هایی که این پسر 21 ساله را کشف کردند.

سرمربی شیاطین سرخ در سرانجام در پاسخ به این سؤال که آیا از رویکرد بازیکنانش در این بازی راضی است، تأکید کرد: من هیچ شکایتی از رویکرد بازیکنانم ندارم. البته از برخی جنبه های کیفی و روانی بازی شان نارضایتی هایی دارم. شما باید کمی تواضع داشته باشید و این بسیار مهم است. همیشه باید کوشش کنید. این ماهیتی است که من برای یک فوتبالیست حرفه ای قبول دارم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4117

به "فوتبال دنیا، ژوزه مورینیو: داور با اشتباهش آغاز بازی را برای ما سخت کرد، از شیوه بازی بازیکنانم شکایتی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ژوزه مورینیو: داور با اشتباهش آغاز بازی را برای ما سخت کرد، از شیوه بازی بازیکنانم شکایتی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید