نشست مدیرعامل، سرمربی و مدیر پرسپولیس

به گزارش مجله سرگرمی، نشست مدیرعامل باشگاه با مدیر و سرمربی تیم برگزار گردید.25

نشست مدیرعامل، سرمربی و مدیر پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، عصر امروز محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه جلسه ای را با حضور افشین پیروانی، مدیر تیم و یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس برگزار کرد.

یحیی گل محمدی به اتفاق دستیارانش امروز پس از حضور در مراسم هفتم مرحوم نادر باقری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ساختمان باشگاه حاضر شد و بعد از امضای قرارداد دستیارانش جلسه ای بین مدیرعامل با مدیر تیم و سرمربی برگزار گردید.

در این نشست که قدوسی، مدیر روابط عمومی و مشاور مدیرعامل هم حضور داشت انصاری فرد تاکید نمود که طرفداران پرسپولیس از شکل دریافت یک کادر پرسپولیسی مسرور هستند، زیرا بزرگانی همانند یحیی گل محمدی، افشین پیروانی، کریم باقری، داوود فنایی و حمید مطهری در کادر تیم پرسپولیس حضور دارند و هر کدام از این نفرات در کنار دیگر اعضای کادر فنی و بازیکنان توانمند برای طرفداران خاطره های زیادی ساخته اند. همین مساله امیدوار ی های زیادی ایجاد نموده که تیم پرسپولیس در نیم فصل دوم با وجود فشردگی هفت بازی سخت و حساس در لیگ برتر و بازی های مهم در لیگ قهرمانان آسیا نتایج مطلوبی بگیرد.

مدیرعامل باشگاه از زحمات پیروانی در نیم فصل اول و نقش محوری وی در مهار حواشی تقدیر کرد و از او خواست با قدرت به کار خود ادامه دهد.

گل محمدی هم از حضور موثر افشین پیروانی و کریم باقری در پرسپولیس یاد کرد و درباره رفاقت دیرینه خود با آن ها صحبت هایی انجام داد. در ادامه درباره توانمندی های اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم، لزوم همدلی، اتحاد و سخت کوشی برای برآورده کردن انتظارات طرفداران و پیشکسوتان سخن گفت و ابراز امیدواری کرد که باشگاه بستر خوبی برای فعالیت اعضای تیم در آرامش فراهم سازد.

در ادامه این جلسه همچنین سرمربی پرسپولیس در خصوص امکانات و کمبود های استادیوم شهید کاظمی مواردی را با مدیرعامل باشگاه و مدیر در میان گذاشت و درخواست داشت تا بعضی لوازم تمرینی و تغذیه مناسب برای بازیکنان فراهم گردد و بر لزوم برنامه ریزی دقیق با توجه به فشردگی بازی های مهم پرسپولیس در آغاز مسابقات لیگ و آسیا تاکید نمود.

گل محمدی همچنین بعضی از برنامه های خود را به انصاری فرد ارائه کرد و قرار شد قبل از هر بازی و برای رسیدن به هماهنگی های بیشتر جلسه هایی در باشگاه برگزار گردد. افشین پیروانی هم که طی روز های گذشته پیگیر امور جابجایی و تیم بوده از فردا در تمرینات پرسپولیس حضور خواهد یافت.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 66997

به "نشست مدیرعامل، سرمربی و مدیر پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مدیرعامل، سرمربی و مدیر پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید