هازارد، مرد شماره یک قاره سبز

به گزارش مجله سرگرمی، هازارد بعد از جام جهانی کماکان می درخشد و البته جای ثابتی روی جلد رسانه های اروپایی دارد.

هازارد، مرد شماره یک قاره سبز

به گزارش خبرنگاران ، ادن هازارد حالا مهمترین بازیکن قاره سبز است. حتی مهمتر از کریس رونالد و لیونل مسی. ستاره بزرگی که بعد از جام دنیای کماکان می درخشد و البته جای ثابتی روی جلد رسانه های اروپایی دارد. دو سال از قرارداد ستاره بلژیکی با چلسی باقی مانده و باشگاه هایی نظیر رئال مادرید به دنبال جذب او هستند. هازارد عملکرد بسیار خوبی در این فصل داشته و تا به اینجا 6 گل برای تیمش به ثمر رسانده است. او در دیدار مقابل لیورپول در جام اتحادیه، در نیمه دوم به میدان آمد و با یک گل دیدنی، تیمش را راهی دور بعد رقابت ها کرد. باشگاه هایی مثل رئال مادرید در تابستان گذشته کوشش بسیاری برای جذب هازارد انجام دادند و ستاره بلژیکی نیز به جدایی اش چراغ سبز نشان داده بود ولی به نظر می رسد اوضاع برای هازارد تغییر نموده و او قصد ماندن در چلسی را دارد. در میانه قیل و قال آینده این ستاره بلژیکی هازارد هرگونه توافق با باشگاه چلسی برای تمدید قرارداد را تکذیب کرد ولی ابراز امیدواری کرد که در خاتمه فصل قراردادش تمدید گردد.ئ هازارد در این باره گفت: من قراردادی امضا ننموده ام. نه هنوز این اتفاق رخ نداده است ولی امیدوارم که در خاتمه فصل این اتفاق رخ دهد.

قهرمانی مهمتر از گلزنی

روند خوب تیم فوتبال چلسی در این فصل با راهنمایی مائوریسیو ساری همچنان ادامه دارد و این تیم موفق گردیده است فصل را به خوبی آغاز کند. برتری 2 بر یک برابر لیورپول در جام اتحادیه به معنای حذف لک لک ها در خانه و صعود آبی های لندن به دور بعد بود. دیداری که ادن هازارد موفق شد با ورود به زمین گل برتری تیمش را به ثمر برساند. این بازیکن که در سال 2012 از لیل فرانسه به چلسی آمد موفق گردیده است دو قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام اتحادیه و حذفی و قهرمانی در لیگ اروپا را تجربه کند. هازارد درباره موفقیت های فردی و تیمی در این فصل گفت: من راستش به گلزنی فکر نمی کنم. برای من کسب قهرمانی مهم تر و شیرین تر است و به همین خاطر هدفی در گلزنی برای خودم مشخص نکردم. شما من را می شناسید من بازیکنی نیستم که خیلی به گلزنی اهمیت بدهم. من فقط به دنبال لذت بردی از بازیها و برتری تیمم هستم. در این مدت اخیر من توانستم گلهای خوبی برای تیمم به ثمر برسانم و مردم مدام درباره همین گلزنی من صحبت می نمایند ولی من همان بازیکن دو یا 3 سال پیش هستم و هیچ فرقی نکردم. فقط گلزنی می کنم. امیدوارم همینطور شرایط برای من پیش برود و بتوانم برای تیمم موثر بازی کنم.

یکی از بهترین بازیکنان دنیا

هازارد که در نیمه دوم دیدار چلسی - لیورپول به میدان رفت، شاهد گل خوردن تیمش بود ولی در نیمه دوم بهخ میدان رفت و یک تنه کار را درآورد و با پشت سر گذاشتن چند بازیکن لیورپول، گلی استثنایی به ثمر رساند تا چلسی از شکست، پلی به سوی پیروزی بزند. بعد از آن بازی جذاب و هیجان انگیز، دو تیم امروز در لیگ برتر به مصاف هم می روند. دیدار رفت دو تیم در لیگ برتر قرار است امروز شنبه در لندن برگزار گردد. این دیدار مصاف دو تیم بی شکست در لیگ برتر است با این تفاوت که لیورپول تمام دیدارهای خود را برده است و چلسی فقط یک تساوی در دیدارهای قبل خود در لیگ برتر داشته است. در آستانه این دیدار جانفرانکو زولا، دستیار مائوریزیو ساری به تمجید از ادن هازارد پرداخت. زولا با اشاره به گل فوق العاده هازارد در بازی جام حذفی گفت: گل فوق العاده ای بود، نه فقط به خاطر زیبایی اش بلکه به خاطر زمان به ثمر رسیدنش. هازارد نه فقط یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر، بلکه یکی از بهترین های اروپا و دنیا است. به نظر من، هنوز بهترین بازی ها را از او ندیده ایم. فوق العاده است. پیروزی خیلی خوبی بود، بازی نزدیکی داشتیم. لیورپول می توانست پیروز گردد. اینکه بگوییم آنها تیم بسیار خوبی هستند، منطقی است.

لیورپول و چلسی امروز شنبه در آنفیلد، در لیگ برتر مقابل هم صف آرایی می نمایند و زولا در این رابطه گفت: بازی روز شنبه کاملا متفاوت خواهد بود. امیدوارم بازی خیلی خوبی را ببینیم.

12

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4056

به "هازارد، مرد شماره یک قاره سبز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هازارد، مرد شماره یک قاره سبز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید