هاشم اسکندری: از بی اخلاقی های قبل انتخابات خسته شدم، این اتفاقات انگیزه آدم را کم می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، هاشم اسکندری، رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد نسبت به بی اخلاقی هایی که پیش از انتخابات فدراسیون رخ داده واکنش نشان داد.

هاشم اسکندری: از بی اخلاقی های قبل انتخابات خسته شدم، این اتفاقات انگیزه آدم را کم می نماید

هاشم اسکندری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص انتخابات فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: انتخابات فدراسیون با اعلام وزارت ورزش و جوانان 30 مهر ماه و با حضور دو کاندیدا(من و صمد ولی زاده) برگزار می شود. ظاهرا آقای چیت سازان به دلیل بازنشسته بودن نمی توانند در انتخابات شرکت نمایند.

وی در ادامه در خصوص فضای رقابت پیش از انتخابات فدراسیون های ورزشی گفت: متاسفانه بداخلاقی ها به فرهنگ تبدیل گردیده است. دوست داشتم رقبای من هم طرح و برنامه ارائه دهند مثلا بگویند اسکندری تیم ایران را در رده دوم رنکینگ جهانی قرار داده و ما این صندلی را به رده اول می رسانیم. ولی اینکه حرف های نادرست بیان شود درست نیست. همه افراد آبروی خود را ذره ذره جمع کردند نمی دانم این پُست چیست که به خاطر آن اینقدر کوشش می نمایند و دیگران را تخریب می نمایند آیا این صندلی ارزش این کارها را دارد؟

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد و بولس گفت: این بداخلاقی ها در انتخابات فدراسیون مختلف دیده می شود و اصلا خوب نیست. این رفتارها با اخلاق در ورزش منافات دارد. حتی اگر چارچوب هم وجود داشته باشد این بداخلاقی ها قابل کنترل نیست چون به ذات آدم ها بر می شود. صندلی و شان ما این نیست. در خارج از کشور شاهد این اتفاقات نیستیم.

وی تاکید نمود: ما ادعای فرهنگی 7 هزار ساله داریم اما اینگونه مواقع خلاف آن هستیم. من در این مدت چیزهایی شنیدم و کارهایی دیدم که متعجب هستم. اگر کسی مسئله ای دارد سازمان های نظارتی باید ورود نمایند چرا موضوعاتی که وجود ندارد را در بوق و کرنا می نمایند. این صندلی تا یک حدی برای من ارزش دارد و اگر بی اخلاقی ها ادامه داشته باشد آن را رها می کنم و می روم. الان به جایی رسیدم که از این بی اخلاقی ها خسته شدم و این اتفاقات انگیزه آدم را کم می نماید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4550

به "هاشم اسکندری: از بی اخلاقی های قبل انتخابات خسته شدم، این اتفاقات انگیزه آدم را کم می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشم اسکندری: از بی اخلاقی های قبل انتخابات خسته شدم، این اتفاقات انگیزه آدم را کم می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید