آرزوی بازیکن تیم ملی والیبال برای کسب مدال طلا توسط دو رشته دیگر

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران از اندونزی، سید محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران پس از صعود به فینال بازی های آسیایی اظهار کرد: حساسیت بازی نیمه نهایی همیشه هست. تیم قطر بهتر از چیزی که انتظار داشتیم بازی کرد.

آرزوی بازیکن تیم ملی والیبال برای کسب مدال طلا توسط دو رشته دیگر

وی ادامه داد: فکر می کنم قطر یکی از تیم های سطح بالای حال حاضر آسیاست. اگر بدشانس نبودند و به ما نمی خوردند قطعا فینال بازی می کردند. بازی قبلی تیم های چین تایپه تایپه و کره را هم دیدیم. این تیم می توانست آنها را شکست دهد.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: خیلی خوب آغاز کردند و در آغاز کار بازی با روند نزدیک دنبال می شد اما به تدریج در ست های بعد اختلاف ایجاد کردیم تا توان خود را برای بازی فینال بگذاریم.

موسوی گفت: امیدوارم که والیبال و بسکتبال هر دو طلا بگیرند. شنیده ام واترپلو شانس مدال است و اگر بازی فردا را ببرد فینالیست می گردد. امیدوارم همه رشته هایی که این روزهای آخر بازی دارند طلا بگیرند. تا اینجا کاروان ایران خوب کار نموده است و طبق انتظار نتیجه گرفته است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1932

به "آرزوی بازیکن تیم ملی والیبال برای کسب مدال طلا توسط دو رشته دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرزوی بازیکن تیم ملی والیبال برای کسب مدال طلا توسط دو رشته دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید