بازی های آسیایی 2018، اورسجی: تیم بانوان ایران برابر چین تایپه ارنج خوبی نداشت، صعود هند به عنوان تیم دوم گروه کار ما را دشوار می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس فدراسیون کبدی کشورمان گفت: برای رسیدن به فینال بازی های آسیایی باید با قدرت برابر همه تیم ها قرار گرفته و هیچ تیمی را دست کم نگیریم.

بازی های آسیایی 2018، اورسجی: تیم بانوان ایران برابر چین تایپه ارنج خوبی نداشت، صعود هند به عنوان تیم دوم گروه کار ما را دشوار می نماید

عباس اورسجی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شکست تیم ملی کبدی بانوان کشورمان برابر چین تایپه در بازی های آسیایی گفت: بانوان ما در گروهی قرار داشتند که چهار تیم در آن حاضر بودند و در انتها مرحله گروهی هم با دو پیروزی و یک شکست به عنوان سرگروه راهی دور بعد شدند.

وی در ادامه اضافه کرد: بانوان کبدی ایران امروز و در آخرین دیدار مرحله گروهی برابر چین تایپه شکست خوردند، اما این نتیجه تأثیری در سرگروهی آنها نداشت. تیم ملی کبدی بانوان ایران در مرحله نیمه نهایی با تایلند روبه رو می گردد و در صورت برتری راهی فینال خواهد شد.

رئیس فدراسیون کبدی در خصوص اینکه بانوان ملی پوش کبدی ایران، چین تایپه را دست کم گرفتند و برابر این تیم شکست خوردند، یادآور شد: نمی دانم چرا ورزشکاران بعد از چند بازی فکر می نمایند حریفان راحت هستند و آنها را دست کم می گیرند، در صورتی که این گونه نیست و برای رسید به فینال باید با قدرت برابر همه تیم ها نهاده شد.

وی همچنین تأکید کرد: احساس می کنم در دیدار امروز برابر چین تایپه ارنج خوبی نداشتیم و از ابتدای بازی چند تاکتیک غلط را اجرا کردیم. اگر با همان ارنجی که مقابل کره بازی نموده بودیم، وارد میدان می شدیم صددرصد با اختلاف 10 تا 15 امتیاز پیروز می شدیم. از طرفی این نتیجه تلنگر خوبی بود تا بانوان حریفان را دست کم نگیرند.

اورسجی در مورد پیروزی تیم ملی کبدی مردان برابر مالزی و شرایط این تیم برای حضور در مرحله نیمه نهایی بازی های آسیایی گفت: شرایط مردان در گروه شان خوب است و به عنوان سرگروه صعود می نمایند. البته در گروه مقابل کره جنوبی، هند را شکست داد و احتمالاً هند به عنوان تیم دوم صعود خواهد نمود و حریف ایران در نیمه نهایی خواهد شد. این مسئله کار ما را دشوار می نماید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1089

به "بازی های آسیایی 2018، اورسجی: تیم بانوان ایران برابر چین تایپه ارنج خوبی نداشت، صعود هند به عنوان تیم دوم گروه کار ما را دشوار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های آسیایی 2018، اورسجی: تیم بانوان ایران برابر چین تایپه ارنج خوبی نداشت، صعود هند به عنوان تیم دوم گروه کار ما را دشوار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید